Runitek PDKS Personel Kartı

Runitek personel devam kontrol sistemi aracılığı ile hem personel kaydını yapmanız hem de kaydını yaptığınız personele eş güdümlü olarak kart tanımlaması yapmanız mümkündür.

Yazılım sisteminde açılan ekranda temel personel bilgileri; ad, soyad, sicil numarası ve T.C. kimlik numarası işlenir. Program ile birlikte terminal arasındaki iletişim ‘bağlantı kuruldu’ yazısı görüntülendiği zaman hazır konumda anlamına gelir. Personele tanımlayacağımız kart, kart okuyucu cihaza okutulur. Kart ID göründükten sonra ise kaydet butonuna basılarak yapılan tüm işlemler kaydedilir.

Personelleriniz için kullanacağınız personel kartları maliyet olarak da oldukça düşük olduğundan dolayı işletmenizin bütçesini sarsmayacaktır. Bizimle iletişime geçerek hemen bu sisteme sahip olabilirsiniz.



Bir cevap yazın